Objednání zboží na našem internetovém obchodě NETFISH je velmi jednoduché. Připravili jsme si pro Vás návod jak můžete u nás bez problémů nakoupit zboží.

Vyberte si zboží:

Pokud již přesně víte, který zboží si chcete koupit, doporučujeme použít vyhledávání v horní části stránky. Stačí zadat název výrobku a kliknout na tlačítko HLEDAT. Pole na vyhledávání vám už při psaní názvu výrobku samo napovídá produkty, které by mohly souviset s psaným textem.
Pokud nemáte zatím žádný produkt vybraný a chcete se teprve pro nějaký rozhodnout, vyberte si nejprve produkt z kategorií o který máte zájem.
Jako příklad si vezmeme produkt "Giants fishing Sedačka Chair Gaube XT".

Vložte zboží do košíku:

Pokud jste si již vybrali, stiskněte při příslušném výrobku tlačítko DO KOŠÍKU. Zboží se automaticky vloží do nákupního košíku a zobrazí se okénko s informací, jaké zboží a za jakou cenu máte připravený ke koupi. Zde se můžete rozhodnout, zda už půjdete do košíku a dokončíte objednávku, nebo přidáte do košíku ještě další zboží.
Pokud už chcete jít do nákupního košíku a dokončit objednávku, klepněte na tlačítko PŘEJÍT NA KOŠÍK. Pokud chcete ještě pokračovat v nákupu, klikněte na tlačítko ZPĚT NA NAKUPOVÁNÍ, nebo také můžete použít křížek v pravém rohu informačního okna. Po vložení všech dalších věcí do košíku klikněte na tlačítko košíku v pravém horním rohu obrazovky.

Změna obsahu košíku:

Pokud ještě nejste v nákupním košíku a chcete se podívat na jeho obsah a dokončit objednávku, použijte tlačítko košíku v pravém horním rohu stránky.
V košíku je vidět přehledně zobrazen seznam výrobků, které si chcete koupit. Můžete zde ještě změnit jeho množství v okénku s počtem kusů, případně výrobek celkem z košíku vymazat ikonkou křížku. Pokud již není třeba nic měnit a chcete pokračovat, klepněte na tlačítko POKRAČOVAT NA DOPRAVU A PLATBU.

Doprava a platba:

Vyberte si způsob dopravy, který vám nejvíce vyhovuje. Doručení objednávky kurýrem na Vaši adresu trvá 1 max. 2 pracovné dny ode dne podání zásilky. Při této formě objednávky v den příjezdu kurýra budete informováni SMS zprávou. Možné je využít i formu dopravy Zásilkovna, kde si můžete doručit Vaši objednávku na více než 1000 odběrných míst, které jsou umístěny po celé ČR. Po výběru způsobu Zásilkovna se Vám zobrazí pobočky kde si můžete prostřednictvím vyhledávání zadat Vaši adresu a systém Vám zobrazí nejbližší odběrná místa spolu s otevíracími hodinami.
Vyberte si způsob platby, který vám nejvíce vyhovuje. Objednávku můžete zaplatit např. na dobírku (platba při převzetí zboží), platbou prostřednictvím platební brány ComGate (po odeslání objednávky jste přesměrováni na zabezpečenou platební bránu kde je potřebná zadat údaje z Vaší bankovní karty, částka se nám připočte ihned na účet a tímto urychlíte proces své objednávky) nebo platbou předem na účet. Potřebné informace pro převod obdržíte po zaslání objednávky na Vaši emailovou adresu.

Doručovací údaje:

V tomto kroku je nutné vyplnit vaše jméno, příjmení, adresu, e-mail a telefon, na který vás budeme informovat o stavu objednávky. Políčka označená * jsou povinná a nezbytné k dokončení objednávky a její bezproblémové doručení.
Pokud chcete zboží doručit na jinou adresu, než je fakturační, označte "Chci zboží doručit na jinou adresu" a vyplňte adresu, na kterou chcete zboží nechat zaslat.
Pokud zboží nakupujete pro firmu, označte "Chci nakoupit na firmu" a vyplňte potřebné firemní informace jako název firmy, IČO a DIČ.
V dolní části stránky naleznete políčko "Poznámka k objednávce", která je určena pro dodatečné informace.
Pokud máte již vše vyplněno, klikněte na tlačítko "DOKONČENÍ OBJEDNÁVKY"

Potvrzení o přijetí objednávky:

Ihned, jak náš systém zaznamená přijetí objednávky, zašle vám automatický e-mail a SMS, že jsme vaši objednávku do systému obdrželi. Pokud toto oznámení do 24 hodin neobdržíte, zkontrolujte nejdříve svou složku nevyžádané pošty (spam), pokud ani tam e-mail nenajdete, kontaktujte naši infolinku +421 908 332 645. Zde si u našich pracovníků zkontrolujte, zda vaši objednávku evidujeme.

Stavy objednávek:

Při změně stavu objednávky jste neustále informováni emailem a SMS. Po předání objednávky kurýrní společnosti jste informováni emailem a SMS, email obsahuje odkaz pro sledování zásilky a souhrn Vaší objednávky.

Zákaznická podpora

Zákaznická podpora

Nevíte si rady? Kontaktujte nás. Hovoříme česky, maďarsky, slovensky a anglicky.