Sleva -15% na celý sortiment Haldorádó spuštěna!
Kompletná nabídka Haldorádó ZDE!

Nejčastější otázky

Kolik stojí doručení zboží?

Cena za doručení je vypočtena na základě váhy celkové objednávky, na výběru způsobu dopravy a na základě toho zda si zákazník objednává zboží nad nějaký limit, kde při dovršení hodnoty objednávky nabízíme zákazníkovi dopravu zdarma. Více info zde: www.netfish.cz/doprava-a-platba

Jakým způsobem obdržím objednané zboží?

Zboží Vám dodá kurýrní služba GLS na vámi uvedenou adresu. Ve většině případů bude balík dodán do 2 až 3 pracovních dnů, může se však stát, že zásilku dokážeme podat jen o několik dní později. Při objednávkách na dobírku je možná i platba kreditní kartou.

Ve které části dne přichází kurýr?

Kurýr může přijít s balíkem během pracovních dnů. O přesném čase je zákazník informován formou emailu či SMS. Zásilka bude doručena v pracovní době a proto je vhodné uvést takovou adresu, na níž se v průběhu dne zdržuje osoba oprávněná k jejímu převzetí (např .: zaměstnání, doma žijící příbuzný, atd.).

Jak se dozvím, kdy mi budete doručovat zásilku?

Pokud je vaše zásilka doručována službou, den před doručením je příjemce zásilky informován e-mailem nebo SMS zprávou o předpokládaném termínu doručení. V den doručení zásilky je příjemce znovu informován e-mailem nebo SMS zprávou o přesném hodinovém intervalu doručení balíčku. Pokud je vaše zásilka doručována službou HDS, v den doručení zásilky je příjemce informován o doručení zásilky a doručení proběhne během dne. To, kterou službou je doručována zásilka závisí na tom, kterou službu přepravy zvolil odesílatel zásilky.

Je balík pojištěný?

Každý balík přepravovaný prostřednictvím GLS je automaticky pojištěn až do 68 000 Kč v Česku a do 520 € při přepravě do zahraničí. Připojištění zásilek posílaných soukromým odesílatelem a nesmluvními zákazníky není možné.

Jak mám postupovat v případě, že objednané zboží nedostanu ve stanoveném termínu?

Informujte se prostřednictvím našeho chatovací okénka vytvořené pro naše zákazníky, na e-mailové adrese info@netfish.cz nebo na telefonním čísle +421 908 332 645.

Může ode mě kurýr vyžadovat občanský průkaz při doručování?

Ano, kurýr je oprávněn zkontrolovat občanský průkaz při doručování.

Je možné vyzvednout balík i na odběrném místě?

Svůj balíček si můžete vyzvednout iv síti odběrných míst Zásilkovna (více než 1000 po celé ČR). Při objednávce přepravy stačí jednoduše vybrat možnost "Zásilkovna" a počkat na potvrzující SMS s PIN kódem, že je balík připraven. Na vyzvednutí máte 7 kalendářních dnů od přijetí SMS.

Máte kamennou prodejnu?

Ne, jsme čistě internetový obchod. Zboží si můžete objednat na svou adresu prostřednictvím kurýrní společnosti na naší stránce.

Zasíláte zboží i mimo České republiky?

Zboží posíláme do zemí Česko, Slovensko a Maďarsko.

Zákaznická podpora

Zákaznická podpora

Nevíte si rady? Kontaktujte nás. Hovoříme česky, maďarsky, česky a anglicky.