Platba kartou je dočasně pozastavena, řešíme aktuální výpadek platební brány Comgate.

Zásilkovna spouští Z-BOXy, bezdotyková soběstačná výdejní místa napájená solárním panelem a ovládaná přes mobilní aplikaci. Do konce roku jich v ČR bude až 150!

Zásilkovna, přední česká logisticko-technologická firma, přichází na trh s další novinkou, a to soběstačnými výdejními místy Z-BOXy. Z-BOXy se ovládají jednoduše přes mobilní aplikaci Zásilkovna, ke svému provozu potřebují minimum energie, kterou získávají přes solární panely. Jde o unikátní zařízení, nikdo jiný v České republice výdejní boxy na podobném principu nepoužívá.

Z-BOXy fungují pro zákazníky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Zásilkovna cílí se Z-BOXy na menší města a vesnice, kde mohou doplnit služby České pošty, která v těchto lokalitách omezuje provoz svých poboček. Další velké využití mají Z-BOXy v developerských rezidenčních nebo komerčních prostorech. Zásilky bude přes Z-BOXy možné, jak vyzvedávat, tak brzy i posílat. V letošním roce plánuje Zásilkovna v České republice spustit až 150 Z-BOXů. Celkový počet výdejních míst Zásilkovny tak bude kolem 3 800, čímž bude disponovat největší sítí v České republice. Investice do Z-BOXů se pohybují v řádu desítek milionů korun.

Jak to funguje? 

Z-BOXy jsou k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Jakmile řidič doručí zásilku do Z-BOXu, obdrží zákazník informační e-mail, SMS zprávu a notifikaci do aplikace Zásilkovna. V této chvíli je možné si zásilku vyzvednout. K obsluze stačí mít na chytrém telefonu nainstalovanou aplikaci Zásilkovna a zapnuté Bluetooth. Při příchodu k Z-BOXu se aplikace pomocí Bluetooth sama automaticky spáruje a otevře schránku s danou zásilkou. Za doručení zásilky se platí online, včetně platby na dobírku. Manipulace se zásilkami je v řádu vteřin, a to jak při procesu umísťování jednotlivých zásilek do Z-BOXu zaměstnancem Zásilkovny, tak i během výdeje zákazníkovi.

Zákaznická podpora

Zákaznická podpora

Nevíte si rady? Kontaktujte nás. Hovoříme česky, maďarsky, slovensky a anglicky.